Ovaj tekst se ne preporučuje onima koji ne znaju da čitaju


Kada sam bila mala, imala sam svoje junake i heroje, a oni su obavezno bili iz sveta bajki, književnosti ili stripova. Sve je bilo drugačije, živeli smo u svetu gde su se deca smeštala  ispred televizora, širom otvorenih okica, sa iskrenim osmehom na usnama kada bi počinjao Neven, Poletarac, Branko Kockica, Nedeljni zabavnik…tinejdžeri su  jedva čekali Ducu i Hit meseca, šatro učili u sobi sa sve Džuboksom u sredini udžbenika, mame bi gledale Dinastiju i plakale nad nepravdama koje Aleksis priređuje plačljivoj Kristl, tate su gledale Sporski pregled, a porodice su se okupljale  kada bi počinjalo Pozorište u kući, Obraz uz obraz, Sedmorica mladih, Karavan…

Kada sam se u neko doba navukla na pank, koji je uvek bio za odsustvo heroja i nihilistički orijentisan, heroj sam postala sama sebi, divila sam se svojim zelenim pramenovima urađenim Valerom, pantalonama sa različitim nogavicama koje sam sama sebi šila, želela sam da istražujem muziku i svet oko sebe, vredno učila, bila uzoran đak, išla u muzičku školu i na sport. Nisam želela da mi nameću život i da me stereotipi guše.

Nekada  je  možda i imalo smisla imati svoje heroje a danas je heroj samo onaj ko se uspešno bori sa razornom banalnošću svakodnevnice i  informativnim šumom koji je začepio bubne opne stanovnika planete. Kada sam bila mala, heroj mi je bio onaj ko savlada aždaju ili spase princezu, a danas  moj heroj mora da ima totalno odsustvo smisla za heroizam i šepurenje. Nisam ga našla. Na žalost, heroji današnjih generacija su dvodimenzionalne posprdne medijske nakaze sa preplanulim licima, promajom u glavi i materijalno uspešni surogati onim mojim nevidljivim herojima.

U danasnje vreme Vip Velikog brata, Farme, Parova i ko zna još kakvih ludaka, kao i od ostalih ovakvih brutalnih budalaština, bukvalno mi se…BEEEEEEPPPPP. Pitala sam se zašto neki nadležni ne utiču na kvalitet TV programa koji nam se danas servira, ali sam zaključila da se naša politička elita  ne usuđuje da zabrani rijaliti lakrdiju i šund, iz realne bojazni da će nam svemogući  zapad reći NO – NO  što gušimo slobodu javnih glasila  i  demokratiju. Budimo zaboga kul.

Ovaj program se ne preporučuje mlađima  od...X godina…..kada vidim ovu debilnu poruku na državnoj televiziji, pitam se gde ja to živim. Filmovi žanra ,, Koga ćemo večeras da prebijemo“...ne preporučuju se mlađima od 16 godina…..ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj….pa zar su mladi od 16  godina formirane ličnosti sa racionalnim stavom o svetu oko nas? Ma, ja bih pred svaki takav film ili emisije drage nam ružicaste stavila napomenu ,,Zabranjeno za sve sa očuvanim vidom i neoštećenim sluhom " !!! 

…i samo neka me neko još jednom pita zasto po 368476473245. put gledam Dejboja i  Rodnija….



2 comments

Анониман | 4/22/2012 01:13:00 PM

Tema je opste poznata i sve to vecina pametnih ljudi vec zna, ali sam fasciniran nacinom na koji pises, jer mi se ne desava cesto da nailazim na neke recenice u tekstovima koje se, pa slobodno mogu reci, mogu smatrati modernim umotvorinama.
Pavle Tisma

Анониман | 6/15/2013 06:36:00 AM

Generally speaking them Toaster is a very good laundry room method you need to use into bread toasted all.
I strive to generatte all my recipes as compared to
quicks as it can be to reduce close to strains in your kitchen, even although developing a
delicious large meal. Some cooker are not to be affixed beneath a compartment, when compared to the primary is coming along take advantage of incredibly -- - just enough bar open area while having certainly a functional 1 squirm
discounted is needed. Different valeting absorbs helps shield lease to remedies available fates.


My web site; best toaster ovens

Постави коментар